Οι λειτουργίες CRM καλύπτουν όλες τις διαδικασίες αλληλεπίδρασης μεταξύ του Συλλόγου και των μελών του σε όλο τον κύκλο ζωής τους, από την πρώτη επαφή μέχρι την αποσύνδεση τους.
Επιτρέποντας στους Συλλόγους να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των μελών τους, όπως επαφές, συνδρομές, δραστηριότητες, επικοινωνία και άλλα. Η διαχείριση πραγματοποιείται με μεγάλη ευκολία, ασφάλεια, αποτελεσματικότητα και διαφάνεια μέσα από ένα custom περιβάλλον λειτουργίας.
Το Λογισμικό της think.gr AE για Συλλόγους παρέχει επίσης εύχρηστα εργαλεία ERP για τη διαχείριση και τον συντονισμό λειτουργιών και διαδικασιών για την οικονομική διαχείριση, τη διαχείριση των συνδρομών, του ανθρώπινου δυναμικού κ.ά.
Με το ολοκληρωμένο Λογισμικό Συλλόγων οι διαχειριστές της Εφαρμογής και η διοίκηση του Συλλόγου μπορούν να έχουν πλήρη εικόνα και να λαμβάνουν αποφάσεις (βασιζόμενοι σε αξιόπιστη πληροφόρηση), να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες τους και να αυξάνουν την αποδοτικότητά τους μειώνοντας το κόστος λειτουργίας.